treslivesintheory

Radhuspoesi

Kategori: Allmänt

Hejåhå!

Flera tysta dagar i rad. I've been busy! Upptagen med festivaler och annat skoj!
 
Jag är tom. Vet inte vad jag ska skriva. Jag är trött som satan men jag vill inte sova. Jag har nu kommit till ett stadie då jag inte tycker om att sova , vilket är extremt konstigt därför att det är mig vi talar om. Sömn kan inte längre tillfredställa mig! Åhnej, min nya passion i livet är : livet. Jag ska från och med nu börja ägna mig åt nya saker, uppleva nya och gamla ting på annorlunda spännande sätt! Jag blir helt uppspelt när jag tänker!!! Känns sjukt...


: Ännu ett oresonligt tankesätt AAAAAAAAJ VAONTJAFICKIHUVETNU!


G'natt.                                                              Såhär glad kan man se ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: