treslivesintheory

Dimmiga dagar

Kategori: Allmänt

Bloggibloggibloggi..

Lealösa dag!
Jag kan inte minnas sist jag sovit så mycket som jag har gjort nu de senaste dagarna. Jag halvfruktar att all min sömn kommer att komma som ett bakslag och sedan lämna mig helt sömnlös för resten av sommaren! Men det lär förmodligen knappast bli mitt öde.


Förutom att ha dagen har varit allmänt seg och att jag har sovit mestadels har den också spenderats i form utav packning. Nu är nästan hela mitt rum färdigpackat, med betoning på nästan. Det är fortfarande en del saker som behöver kartonger och mitt skyhöga torn med nytvättade kläder bara växer och växer utan att jag hinner stoppa in dem i garderoben (rummet är med andra ord inte någon direkt fröjd för ögat!). Jag måste säga att jag ser fram emot flyttningen på måndag, inte just att flytta men att vara färdiginstallerad i mitt nya rum och bara - tro det eller ej - få sova där! Jag ser självkalart också fram emot att få reda på om jag kommer in på gymnasielinjen jag har valt, vilket i väntan på tar död på mig!



Jag längtar efter min Kim! Han härjar nu på Peace&Love festivalen i Borlänge medan jag drygar ut dagarna på bästa sätt genom att inte göra någonting! Härligt, härligt! Känns som att jag kommer att näma honom ett antal fler gånger i min
blogg under de närmsta dagarna.

                                              

Nu är klockan 23.01 och jag funderar seriöst på att ta en dusch, vilket jag har längtat efter hela dagen och sedan slänga mig i sängen. Jag vet att bägge delarna är uteslutna. Jag kommer förmodligen somna ikväll utan att ha duschat och med oönskad musik i öronen inte kunna sova, därmed bli sur och ta ut mina agritioner på närmsta oskyldiga människa jag kan hitta i min omgivning. - Jag måste ändra attityd!


Jag beslutade mig till sist för att slänga mig på soffan och kolla på ett&annat meningslöst program, Sex and the city verkar mest lockande.



Ha en fin natt!
Kärlek och respekt till mina systrar och bröder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: